Svar på 1 fråga, samt lite mer...

heej! Nu ska jag svara på en fråga samt skriva om dagen och så :)
Maja Uggla om Svar på fråga m.m.:
Å så snyggt:D saknar dig också så mycket att det gör ont!!! Det kommer i alla fall bli skit kul på nyår har längtat kela veckan:D!! Vad är en rit platta föresten?? Snälla kan inte du säja non ledråd till mig. Är det ett mjukt paket?? Ett lite?? Stort?? är såååå nyfiken:P
Svar: Ritplatta är en plastsak som man ritar på och så kommer det upp i datorn, visar imorgon :) Du kommer få ett.....säger inte......jo....ett mj...... nää..... ett hå...... ett inte så stort :( jag är ledsen, men det kostade iallafall lute mer än hundra, så det är inte en sak för 50 :) Säger INGET mer :D

Idag gick jag upp 8 för jag skulle hänga med en kompis till stallet. Där red hon i en timme och så ryktade vi, kratsade ovarna m.m. till elva. Sedan lekte jag kurragömma med min lillebror och nu sitter jag här. ikväll ska vi till kompisar och imorgon kommer Erik och Maja!! Idag kommer Love och Meja, men dem träffar jag inte förrän imorgon! Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Maja Uggla

Hihi ok:D

2011-12-30 @ 13:50:39
URL: http://http:/strix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0