Svar på fråga m.m.

Heej! Nu tänkte jag svara på en fråga samt skriva lite :)
Maja Uggla om Jul e bäst!:

Å vad kul :D Jag fick och så en one piece men fejk:D den är rosa vilken fär är din??

Svar: Hej Maja! Min One piece är grå och jag ÄLSKAR den!



Idag så vaknade jag halv 11, haha, sedan åt jag frukost och så åkte vi till stan och köpte presenter till mina kusiner Erik och Maja som vi ska träffa vid nyår!! Miss you Maja!!! Sedan åkte jag och mamma till clas ohlson och köpte en ritplatta för 399 kr!! jag ÄLSKAR den bokstavligt talat! Imorgon ska jag kolla på bio, och på fredag ska jag till kompisar. På Lördag kommer ERIK och MAJA och på fredag kommer mina yngre kusiner LOVE och MEJA!!!!! Längtar!!!! Jag tänkte ha en frågestund, det innebär att ni frågar mig frågor och så svarar jag på ALLT (eller det kan kan).
hejdå


Kommentarer
Postat av: Maja Uggla

Å så snyggt:D saknar dig också så mycket att det gör ont!!! Det kommer i alla fall bli skit kul på nyår har längtat kela veckan:D!! Vad är en rit platta föresten?? Snälla kan inte du säja non ledråd till mig. Är det ett mjukt paket?? Ett lite?? Stort?? är såååå nyfiken:P

2011-12-28 @ 19:54:22
URL: http://http:/strix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0