Typ nästan sjuk

Heej! Idag var jag så trött och hängig att jag gick till skolsystern och hon sa att jag höll på att bli sjuk, så imorgon ska jag typ vara hemma och bara softa :) Fast det är ändå inte kul för imorgon i skolan skulle vi ha:
8:00-9:00= Svenska fast då fika med film
9:00-9:30= 1 halvtimme franska
9:30-11:00= juluppvisning
11:00-12:00 = håltimme
12:00-13:00= lunch
13:00-14:00=geografi
Så alltså skulle det bara var 1½ riktiga skoltimmar! Jaja är mn sjuk så är man :(
Imorgon sa jag till 4h! Jag tänkte lägga upp bilder idag men orkar inte. Jag vill börja rida för jag vill känna närheten till hästar och skriva om hästar!! Jaja, får tjata.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0