Lucia!!!!!!

Heej! Idag hade vi lucia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Först så fick föräldrarna gå in, sedan så gic alla i min årskurs in och ställde sig och till sist jag! Mina ben skakade som spagetti eftersom jag var lucia! Jag trodde jag skulle dö, och nu har jag jätteont i magen av nervositet!!!!!! Jag kan knappt gå, för då gör det bara ondare! Jag har massor av sterain i håret också men det gjorde inget för efteråt kom alla till mig och sade hur duktig jag var o.s.v. Till och med de ja inte ens känner! Alla filmade också. Alla som inte vet om de ska vara lucia, JO! Det är jättekul efter när man får en massa beröm!  Nu ska jag göra en sak som de på stallcheyor.blogg.se har gjort:
glass-godis

fanta-fanta exotic

hund-katt
jul-sommar

julafton-midsommarafton

skola-lov (:-P)
bio-film hemma

en vän som du litar på-flera vänner som du liter på lite
Såne-Falun

Wii-Nintendo

Kjol-Klänning
hus-lägenhet

laptop-dator på plats
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Maja Uggla

å vad roligt:D

Hade också Lucia i dag. Gjorde inget pinsamt i alla fall:D

2011-12-13 @ 21:13:47
URL: http://http:/strix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0