Idag!

Heej! Idag så var det den bästa dagen 4 ever!!!!! Jag och Emma åkte till 4h och kom dit halv 3. Sedan så ryktade, dekorerade och allt sånt på hästarna. Det var supermysigt! det var ju också lite marknad, lotteri m.m. så ma längtade verkligen till jul!!! Sedan bestämde vi vem som slulle ta vem och så, jag fick ta gullehästen Canasta!!!! I love U!! Sedan gick vi till centrum och sjöng, jag och Emma och en annan tjej sjöng trio med låten "Nu tändas tusen juleljus". När vi kome tillbaka, klappade jag Vanilj, Dumle och Krokus, ryktade Ruter och Canasta, sopade stallgången och gav en banan till Salyy som slukade upp den! Nu sitter jag här hemjma och ska snart äta chokladglass, men först kommer några bilder.

Photobucket

En ledare med kon Sally

Photobucket

Alla folk som kom.

Photobucket

Hästen Fjodor (julklädd).

Photobucket

Fjodor såg ut som Rudolf :-P

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0